Maqqans Turfande

Seg omgång

Publicerad 2014-03-21 10:45:16 i Turf,

Denna omgång har hittils varit väldigt seg och jag får tacka för att min teori om Eliten har hållit än så länge, jag ligger fortfarande över kvalstrecket trots att jag vilat nästan en vecka. Nu kände jag dock att det var dags att sätta lite fart igen efter att Westeras började närma sig nerifrån. Igår skiljde det endast 30 000 poäng och jag vet att det är segt virke i honom så det kändes inte alls säkert. Sagt och gjort så tog vi en genomkörare igår efter att ha inspirerats av Defflers runda.
Lite retsamt att jag inte lyckades passera herr Sundin men kände benen började stumna. Lite spelrum i serien fick jag dock, något att bygga vidare på iaf då jag insett att denna runda är lång, 5 veckor.
 
Har kan ni se rundan ifall ni är intresserade:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maqqan

Turfare ifrån Karlstad som oftast tar sig runt per cykel, jobbet tar mig ibland till andra orter och då blir det alltid några unika längs vägen och en promenad under kvällen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela