Maqqans Turfande

Unika turfare

Publicerad 2014-06-23 12:16:24 i Allmänt, Turf,

Innan eventet i Borlänge så informerade turfaren Westeras mig om statistiken för unika turfare, en del av spelet jag dittils inte tänkt på. Det är på warded som man kan klicka på sitt namn och se hur många unika turfare man tagit zoner ifrån och hur många man har förlorat zoner till. 
 
Innan Borlänge så låg jag på -16 med 387 turfare jag tagit ifrån och 401 turfare som tagit ifrån mig. Nu har jag äntligen lyckats nå över denna siffra, tog mig bara två månadet. Varje gång det har varit en turfare på besök ifrån andra städer har jag genast försökt ge mig ut och norpat den samtidigt som jag försökt ta zoner ifrån de personer som jag hade 0 zoner på i TvT statistiken. 
I nuläget ligger jag +2, låg +3 under helgen så har redan tappat lite men kampen fortsätter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maqqan

Turfare ifrån Karlstad som oftast tar sig runt per cykel, jobbet tar mig ibland till andra orter och då blir det alltid några unika längs vägen och en promenad under kvällen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela