Maqqans Turfande

Sakta men säkert

Publicerad 2014-01-23 17:33:43 i Turf,

.. tickar antalet zoner uppåt. Stor respekt till de som klarar av att ta 3-4000 på en omgång, tog mig ett halvår att komma upp i 5000 men så har jag ingen medalj heller. Tror inte att Sambon skulle godkänna att jag tog ut lite kompledigt och cyklade hela dagarna för att kunna ta en virtuell medalj och få en personlig zon 8-)
 
 
Måste även erkänna att jag bröt mitt löfte om att alla längre rundor denna runda skulle bli löpning. Igår tog jag en cykeltur om ca 80 zoner för att kunna hålla mig kvar i Turfettan. Aja-baja, blir det längre löppass nästa gång för att kompensera detta tilltag.
 

Kommentarer

Postat av: Snusmumriken

Publicerad 2014-01-24 09:46:18

Annars vore det inte fel om det hamnade en vinnarzon i Värmland också :-)

Svar: Den dagen, den dagen ... :)
Markus Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maqqan

Turfare ifrån Karlstad som oftast tar sig runt per cykel, jobbet tar mig ibland till andra orter och då blir det alltid några unika längs vägen och en promenad under kvällen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela