Maqqans Turfande

Löpturf

Publicerad 2014-01-13 09:32:00 i Turf,

En positiv bieffekt av mitt hittils mycket aktiva Turfande har varit att jag har lyckats få ner kroppsformen en aning så nu tänkte jag att denna runda bygger jag vidare på det. Större delen av mina längre rundor denna omgång ska ske via löpning. Frågan är om jag kommer tröttna på grund av att jag får betydligt mindre zoner under samma tid som cyklandet ger men till större ansträngning, men vi får prova så får vi se!
 
 
Har kört två rundor hittils denna omgång:
http://warded.se/turf/session/56742aa2063e7150c304a4ea92fa72a9
http://warded.se/turf/session/814d10df36a495cb29ca0377311e68cf

Kommentarer

Postat av: SunYour

Publicerad 2014-01-13 13:24:30

Helt rätt! Ombyte förnöjer, var precis ute på en liten löpturfsväng på lunchen!

Svar: Lunchlöpning.. så långt kommen är jag inte än men snart kanske!
Markus Nilsson

Postat av: Snusmumriken

Publicerad 2014-01-15 12:14:00

Kul med ombyte. Själv har jag börjat gåturfa ibland men merparten är fortfarande cykling.
Blev en nostaligtripp för mig till mina barn/ungdomstrakter då jag såg dina rundor från Kristinehamn och Karlstad :-) Får nog göra ett återbesök där framemot sommaren :-)

Svar: Det tycker jag absolut du ska göra! Får varna oss innan bara så vi är beredda :)
Markus Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maqqan

Turfare ifrån Karlstad som oftast tar sig runt per cykel, jobbet tar mig ibland till andra orter och då blir det alltid några unika längs vägen och en promenad under kvällen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela