Maqqans Turfande

Grönt är skönt

Publicerad 2014-02-17 14:34:00 i Turf,

Efter en mycket seg första vecka denna omgång så har vi tagit tag i detta och börjat färga om Karlstad till rätt färg. Vår senaste turfare i Karlstad PappaTurf har en vana att ge sig ut nattetid och ta samtliga zoner i Karlstad så jag har numera aldrig mer än 100 pph när jag vaknar oavsett hur grönt det är när jag går och lägger mig, längre rundor och högre krav på att ta tp alltså. Hade hoppats på att kunna måla hela centrum grönt idag men Spix vaknade plötsligt till.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maqqan

Turfare ifrån Karlstad som oftast tar sig runt per cykel, jobbet tar mig ibland till andra orter och då blir det alltid några unika längs vägen och en promenad under kvällen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela